Monday 17 January 2011

عراقی ها وزارت امورخارجه ایران راهم تصاحب کردند

با انتصاب علی اکبر صالحی به عنوان سرپرست وزارت خارجه ایران برتعداد پست هایی که توسط متولدین عراق اشغال شده اند افزوده شد صالحی متولد 1328 درکربلا ست در خبرگزاری مهر بخوانید
او در 9 سالگی به ایران آمده در خبرگزاری ایسنا بخوانید

فهرست مقامات ایرانی متولد عراق به شرح زیر است
صادق لاریجانی:رئیس قوه قضائیه ایران ،متولد 1339،شهر نجف اشرف درعراق.در روزنامه همشهری بخوانید


علی لاریجانی :رئیس مجلس ایران ،متولد سال 1336،نجف .بخوانید درسایت مجلس ایران

علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ایران،اگرچه درسایت رسمی او مشخص نمی شود که او متولد کجاست ولی در زندگینامه خود نوشته که تحصيلات ابتدايي و دبيرستان خود را در مدرسه علوي ايرانيان مقيم نجف سپري نموده.او مدتی را نیز در در شهر دبی درامارات متحده عربی زندگی می کرده است درسایت رسمی علاء الدین بروجردی بخوانید.

محمدرضا نقدی فرمانده بسیج،بعد از آنکه برخی سایت های مخالف حکومت ایران نوشتند که نقدی درسال 1332 در شهر نجف به دنیا آمده رسانه های نزدیک به سپاه نوشتند که نقدی متولد سال 1340 است ودر تهران به دنیا آمده. .نقدی درمصاحبه با روزنامه کیهان نیز اعلام کرد که متولد سال 1340 است ولی محل تولدخودش رو نگفته نکته جالب دراین مورد اینکه خبرگزاری فارس و نشریه جوان در زندگینامه ای کاملا مشابه ای که برای نقدی نوشتند نام خیابانی که او متولد شده را نیز گفته اند که معمولا این جزئیات را ذکر نمی کنند.
ولی درهرحال هر دوطرف قضیه به ارتباط نقدی با عراقی ها پرداخته اند خبرگزاری فارس در این زمینه نوشته

سازماندهي نيروهاي مردمي عراق و عشاير كرد و عراقي و با ايجاد پايگاه‌هاي متعدد چريكي در عمق خاك عراق با انجام عمليات گسترده و مكرر پارتيزاني و در استان‌هاي شمالي آن كشور جبهه‌ جديدي را روي ارتش صدام گشود.
در سال 1365 و بدنبال تغيير استراتژي كار در عراق از "كار با مردم به كار با گروهاي سياسي "، علاقه‌اي به اين استراتژي نشان نداد و با واگذاري مسئوليت خود به ديگران به جبهه‌هاي‌ جنوب رفت

No comments:

Post a Comment